Reply by Master Spas

Hi James. Thank you so much for reaching out about this – please know that I’ve forwarded your contact information and your review to our corporate customer service department. They should be in contact with you soon to discuss how we can help. Thank you for your honest feedback – we appreciate it.
Author's
6415 Wayzata Blvd, St Louis Park, MN 55426, USA
1.2
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
0 comments

We bought an H2x swim spa trainer from Travis at a spa expo. We had to get the spa craned into a back yard, and when it was on the ground it had bird poop and water all over, and there was *** on the floor of the spa.

Travis told us that this hasn't happened in the 25 years he has worked with the company. He promised us that the spa would be replaced with a new product. Then a couple of days later, we were contacted by Dave with customer support and told us there was no way to get it replaced and we couldn't return it. We were told it would be repaired and that was the best we would get.

So, $16,500 in, and we get something broken. On top of that, we haven't received the stairs, or exercise equipment that was supposed to be included with the spa.

And, we don't even get a user manual with the spa. I would never recommend this product.

Product or Service Mentioned: Master Spas H2x Trainer 12 Hot Tub.

Reason of review: Damaged or defective.

Monetary Loss: $16500.

Preferred solution: Full refund.

I didn't like: Poor customer service regarding warranty, Dealer experiences, Company, Support.

Do You Have Something To Say ?
Write a review